Thursday, September 9, 2010

Khas untuk semua blogger and my followers ^_^


 Assalamualaikum dan salam lebaran buat semua bloggers....syukur alhamdulillah kita masih lagi diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan ini..Seperti yang kita tahu, tarikh hari raya pada tahun ini adalah pada 10 September 2010 bersamaan dengan 1 Syawal 1431 Hijrah iaitu pada hari Jumaat.

Dikesempatan ini, saya ingin memohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa dalam penulisan saya tanpa saya sedari yang ada mengguris hati sesapa yang membaca nye...yang baik itu datang dariNYA dan yang buruk itu datang dari kelemahan diri saya sendiri...lumrah manusia yang sering melakukan kesilapan dalam kehidupan namun kita sebagai hambaNYA seharusnya bermaaf-maafan sesama kita.... 
buang yang keruh ambil yang jernih...salah dan silap harap dimaafkan...
 
Kepada pengguna jalan raya, berhati-hati semasa memandu..tak lari kampung or rumah yang dikejar..kalau mengantok, tidurla sebentar...1 minit, segala2 nya mampu mengubah hidup kita di jalan raya..patuhi had laju yang ditetapkan...pandu laju, nyawa pun laju je nak melayang huhu...

INGATLAH PENUMPANG / ORANG YANG TERSAYANG




More Selamat Hari Raya Aidilfitri Comments

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR BATIN

 

17 comments:

aNa_mE said...

SELAMAT HARI RAYA SAYANG..
hehe :)

نورالجنة said...

selamat hari raya..:)

tweety suwitt said...

selamat hari raya... :)

semoga raya ni penuh makna ya... :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam lebaran

Mohd Shukri Fadzillah said...

selamat hari raya maaf zahir batin juga :) rock on!

ShazlinaSaad said...

selamat hari raye :)

wannurfazrini said...

Selamat Hari Raya . hati2 balik kampung yea :)

Hadi said...

selamat hari raya maaf zahir batin

apik pehe said...

selamat hari raye yer..

syahira ariff said...

comelnyer kad raya!
pandai dia ceri
selamat hari raya!

My MiRa said...

SELAMAT HARI RAYA..HEHEHE TAK TERLAMBAT KAN??

fauzey bin said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

miss leya said...

slmt hari raya juga..=)

elmo blurb said...

SELAMAT HARI RAYA JUGAK ZBZ! :)

Syida Shukor said...

selamat hari raya juga you ! :D

fatian athiea said...

selamat hari raye jgk:)
follow kmu blik...

SyerAgh said...

selamat beraya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...