Friday, July 23, 2010

pejam celik..celik pejam

huuuuu masuk pun hari jumaat hari ni..menanti dengan penuh harapan..bukan ape esok da holiday huhuhu besh nyeeee (nak tido lama2 :p)

Minggu ni baru minggu ke 2 untuk semester baru ni..so aku da semakin bz n tahap keTENSENan aku kian bertambah..hari demi hari ku tempuh dengan tabah dan cekal...cam mane tak tabah? da tiap2 hari bangun kul 6 then kul 7 travel dengan bas g kampus pekan wuwuwuwuwu so bila hujung minggu je, memang aku sesah kau2 nye la kan rehat (walhal membuta = wat taik mato hehehe :p)

letih ya amat!!!!


Agak letih senanye badan aku travel tiap2 hari ni...2 hari yang pertama aku le tahan lagi tapi bile masuk hari yang ke 3, da agak meletihkan..nak2 lak ada 1 hari kelas habis kul 6ptg then sampai hostel kompem nye la kul 7 lbh (itu pn kalau nasib baik, if naseb kureng baik mayb sampai kul 8mlm) huhuhu terpakse jadi kan kebiasaan coz i need 2 survive 4 another 2 semester include sem depan...
bile mau habes study nehhh???



i'll take it as a challenge!!! da keje nanti lagi mencabar kot huhuhu....

(gambar2 dr google)


Diam tak diam kita da nak sampai bulan puasa da..huhuhu tak lama lagi raya best nyeeee (pose pun x lg, da nk ghaye ish ish ish :p) nanti masa raye, dapat makan kuah kacang my peveret sluurrpppp (meleleh air liur aku keh keh keh :p) tapi kan....sape yang tak puasa penuh tahun lepas???angkat tangan.......haaaaa jangan tipu eh :p takpe2 sempat lagi nak ganti puasa :) (ish ish ish tak leh ghaye camni sape yang x pose pnuh keh keh keh jgn mare ye :p)

2 comments:

shameel Iskandar said...

study kt mana yer. sorry sajer tanya. selamat hari raya. opps silap selamat merehatkan diri di hari minggu

Aida Azryn said...

xsabonye nak pose.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...