Tuesday, July 20, 2010

dah mula dah.....

Fuhhhhhhhh letih aku hari ni...bila kelas da mula, otak aku yang 2 bulan membeku ni (cam beku kat eskimo :p) da start cair dah =(

ha..camni la tadi otak aku mencairkan diri :p



Nak2 pulak aku kena travel 1jam untuk sampai ke tempat kuliah aku (dari kampus gambang ke kampus pekan) fuhhhh sungguh meletihkan...tapi yang besh nye, dalam bas le tido keh keh keh

bas aku SEtigkat je eh, tak camni...


Asal naik bas je tido...asal tido je naik bas hehehe..cam tu la rutin harian aku..walau ape pun idup mesti diteruskan..perjuangan aku belum lagi tamat..harap2 kesukaran aku belajar ni, ada kesenangan di kemudian hari nnt insyaALLAH =)


i'll never stop pray to HIM


Ku mohon doa ibu ayah moga dikurniakan kekuatan pada ku untuk teruskan perjuangan di bumi ini...

5 comments:

azzahoney said...

study kat mane?:)
gudluck ye cik zBz....^_-

AiDa AzRyN said...

Gud luck 4 ur study~ ;)

d_tieah said...

Hehe..
Ble mula nk study je bosan kn..
Tp ble bloggingng bkn maen lg b'jge smpai lwt mlm..

molmolla said...

wowwww!! awal lah yek kena gerak?? 1jam. iskkk! seksa. haha :D

si[jari] telunjuk said...

amin....cik jari datang meng-amin-kan doa anda...moga kamoo kuat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...