Tuesday, July 27, 2010

aku mencuri = pencuri

(gambar dr google)

phewwwwwhhhh dapat gak aku tarik nafas sedalam-dalamnye...bukan ape, hari2 ku kian sibuk dengan esement sana sini (include merepek ngn geng "kakiponteng" keh keh keh :p)..hari ni baru la berkesempatan nak update blog (.^_^.) curi2 senanye nak update ni..bz ya amat!!!


Tambah2 plak sekarang ni cuaca tak menentu so membuat kan aku rasa malas je nak update blog lalalalala~ rasa cam nak demam ade baru2 ni n sekarang ni ader rasa macam nak seseme (penghasilan cendol akan bermula keh keh keh :p mari2 sape nak cendol skali hembus 1 hengget!!! :p)(gambar dr google)

ku sangkakan panas sampai ke petang,rupa2nye hujan di tengah hari...


Alhamdulillah dapat juga aku menempuh hari2 ku tanpa sebarang masalah yang heavy2 huhuhu. Tinggal 2 minggu je lagi nak pose a.k.a bulan ramadhan al-mubarak...tak sabar rase nye nak tunggu bulan pose (bukan ape nak cepat2 ghaye sena nye keh keh keh :p) tidak lupa juga pesanan khidmat masyarakat buat teman2 gurl yang mengenali diri ini dengan pesanan "hoi, da ganti pos* ke blom??!!!"xpe2, maseh sempat lagi :)

Malam sabtu minggu lepas telah berlangsung hari terbuka bagi badan2 persatuan di u aku...suasana agak hevok dengan keramaian penduduk yang membanjiri empi teater masa tu...sambil2 duk promote kelab2, majlis diserikan lagi dengan pertandingan debat antara pendebat senior n pendebat junior..best gle r masa tuhhhh!!!! huhu

macam pasar malam hari sabtu lepas kat u aku ni...walhal hari terbuka badan persatuan je :)

Aku terlibat secara tak langsung dalam menjayakan hari terbuka tu..bantu gitu2 je la kan masa waktu petang tu sampai kul 6.45...best kot main hias2 hehehe (laki2 cam aku pun reti hias2 gak tau even jadik ntah ape2 keh keh keh :P)

need 2 go now..insyaALLAH ble free lagi akan ku update blog ku ini ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...