Thursday, January 12, 2012

Lipoma...lemak yang bahaya ke tak???

Lemak benjolan yang timbul pada anggota badan atau dalam erti kata lainnya, LIPOMA yang boleh berlaku kat mana-mana anggota badan kita. Benda ni berlaku kat aq tapi so far alhamdulillah masih tak mendatangkan mudarat. Pergi cek kat doktor, doktor cakap ni lemak lebih yang terkumpul (lipoma) tapi tak merbahaya, tapi sebaliknya akan jadi bahaya bila mana benjolan ini makin membesar...besar???huish risau nye...waaaaaa tak nak extend =(

Lipoma ni macam ketumbuhan tapi tak merbahaya selagi mana dia tak bertukar jadi kanser. Mula-mula aq tengok ingatkan thyroid or cyst tapi bila da g cek, sah-sah LIPOMA..huh alhamdulillah lega aq dengar...tapi masih lagi dalam keadaan berjaga-jaga, takut benjolan kat leher aq semakin membesar.

Untuk mengetahui dengan lebih mendalam pesal LIPOMA ni, boleh klik sini

4 comments:

TiraPengemis said...

erkkk.....saya pon bnyk lemak...huhu

cikladybird said...

Yatt dah biasa dengar benda ni. Yatt x tahu benda ni bahaya or tak tp klau nak lebih pasti, jumpa la doktor pakar..

suzie rahman said...

huu tkt plk.sy pon ada benjolan d telinga. tp xde pape kot.kot?huhu

Qaseh Irsalena said...

SALAM..
LIPOMA..
1ST TIME DENGAR,

JAGA KESIHATAN DAN PEMAKANAN SEDARA =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...