Thursday, December 29, 2011

Oh...Ombak Rindu


AWAL bulan 12 musim citer Ombak Rindu. First day keluar cite ni, full book kot, baik dekat midvalley, times square, mahu pun kat ECM kuantan. Last2 dapat gak aku book tapi tengah malam, hari yang first day cite ni keluar..haish. Agak ramai yang tengok cite Ombak Rindu ni sebab malam tu aku pergi, hampir semua tempat duduk ada orang tapi mostly yang datang tengok adalah
kaum girls! kaum nangis leleh hahahaha! :p




Cite ni aku tengok agak slow gak la jalan cite nye tapi sebab syok tengok actor yang badan katang tu, aku pun layan jela hehehe. Apa pun cite Ombak Rindu ni best!!

Semalam dah mula boleh download cite ni kat mana2 tempat movie download...huh agak cepat gak la cite Obak Rindu ni keluar dari panggung. Kalau nak compare dengan KL Gangster kena tunggu 1 bulan ++ T_T ....so yang mana kaki2 download ni, kompem tengah sedut habis-habisan sekarang ni huhuhu

Ok la...nak sambung study balik =)

p/s: Malam ni layan OMBAK RINDU...tensen study seharian @_@

7 comments:

icahShafie said...

leleh? upss.. terasa laaa.. hahahaha..
Siyes mmg best cite ni.. terbaik.. :)

Dramaking said...

: : memang pakat download laa ni . :D

emylase. said...

huhu, kite tak tgk kt cinema,
baca novel je,
riso nanti leleh, uh tak macho loh
HAHA xD

Unknown said...

oh dok kuantan ey??..
erm bdw citer niy best la..i bg 70%/100%..(^__^)..

Diari Si Froggie said...

tak tertengok2 lagi citer nie.. huh~

nur ika said...

2x da tgk cite ni..asek nngis je..^.^

Ct Kamila said...

2x tgok cte ni..tapi HAREMMM.. aku tak nangis weh..


HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...