Thursday, November 4, 2010

Proton hasilkan kereta model baru



Perusahaan Otomobil Nasional (PROTON) syarikat otomobil Malaysia kini semakin mengorak langkah dan semakin berkembang maju dengan pelbagai ciptaan model kereta yang dihasilkannya sejak penubuhan dari tahun 1983 hinggalah sekarang 2010.

Proton bakal melancarkan kereta
model baru nya pada 10 November ini. PROTON Inspira yang bakal dilancarkan ini merupakan sentuhan teknologi Lotus dan bakal memberikan saingan pada model Mitsubishi Lancer. PROTON Inspira dihasilkan melalui hasil kerjasama PROTON dan Mitsubishi Motor Corporation (MMC).

Sentuhan teknologi Lotus mampu mempertingkatkan ciri pemanduan

PROTON Inspira yang bakal dilancarkan 10 November ini, menawarkan pengalaman pemanduan berbeza berbanding Mitsubishi Lancer yang ada dalam pasaran ketika ini, terutama aspek keselesaan pengendalian berikutan sentuhan teknologi Lotus pada model itu.

Pengurus Projek PROTON Inspira PROTON Holdings Bhd (PROTON), Zulkiflee Bidin, berkata sentuhan teknologi Lotus itu mempertingkatkan ciri pemanduan dan pengendalian model berkenaan, sekali gus memberikan pemandu serta penumpang Inspira pengalaman memandu lebih menarik dan selesa.

“Mitsubishi Lancer yang ada di pasaran ketika ini adalah model yang dipasarkan untuk segmen tertentu, khususnya golongan muda yang sukakan kenderaan yang tegar dan sporty.

“Bagi Inspira, selain mengekalkan ciri tegar serta sporty, ia turut dibangunkan bagi memenuhi keperluan keluarga yang mahukan kereta selesa tetapi kualiti pemanduan kelas terbaik.

Untuk berita penuh, sila klik -PROTON Inspira janji kelainan




Sumber dari Berita Harian

4 comments:

Unknown said...

MACAM BEST JA INSPIRA NIE KAN~~~
SPORTY JA KAN~~I LIKE~~


LANCER GADOH NGAN INSPIRA

AngahSayang2314 said...

diorang kata cantikkkk

apa2 pun 4llow uu & jom tukar2 link

Unknown said...

aloo..salam..aku x ingt da name budak tu..tp ni no tepon dia..019-4573235..blacklist da kete tu dalam contact aku

Unknown said...

ni nama dia..AHMAD MUIZZ MAZRULLAH BIN M NOOR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...